Pilsētas KODS 9 - nolikums

Eži!

Notikumi

P O T C P S S
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 

“Valmieras Pilsētas KODS 9” 4.novembris, 2016.gads

 

NOLIKUMS

 

1.Pasākuma mērķis

  • Pasākuma nolūks ir iesaistīt Valmieras iedzīvotājus, uzņēmējus un iestādes aktīvā programmā, ko piedāvā “Aktīvā tūrisma centrs Eži” un aicināt vietējos iedzīvotājus uz aktīvu laika pavadīšanu savā pilsētā piedzīvojumu pasākuma 'Valmieras Pilsētas KODS' ietvaros.

 

2.Pasākuma gaita

  • Valmieras „Pilsētas KODS” pasākums norisināsies pilsētas teritorijā: ~¼ daļa speciālo uzdevumu notiks ārpus telpām, ~¾ daļas pasākuma norisināsies telpās;

  • pasākuma ilgums ~3 stundas, neiekļaujot apbalvošanu;

  • pasākuma pamatā būs slepenā KODA meklēšana, lai iegūtu atslēgu, kas ļauj nokļūt pie balvas katrai komandai;

  • pēc pasākuma paredzēta dalībnieku sveikšana un uzvarētāju apbalvošana.

 

3.Komanda

  • Komandu veido 3 dalībnieki;

  • komandas dalībniekiem jābūt vecākiem par 18 gadiem; ja kāds no dalībniekiem ir jaunāks par 18 gadiem, pārējiem komandas biedriem ir jāuzņemas pilna atbildība par nepilngadīgo;

  • komandas dalībniekiem nav atļauts saņemt tehnisko vai informatīvo palīdzību no malas (no atbalstītājiem), ja vien to neparedz uzdevuma nosacījumi;

  • organizatori, nepaskaidrojot iemeslus, var nepielaist komandu startam, neatgriežot dalības maksu, ja rodas aizdomas, ka komandas dalībnieki atrodas alkohola, narkotisko vai psihotropo vielu reibumā, un tas var traucēt pasākuma norisi.

 

4.Pārvietošanās kārtība

  • Pasākuma laikā komandas dalībnieki pārvietojas tikai ar kājām. Aizliegts izmantot jebkādus transportlīdzekļus pārvietošanās nolūkos. Komanda var tikt diskvalificēta, ja tiek pieķerta pārkāpjot šo punktu;

  • komandai aizliegts saņemt palīdzību no malas uzdevumu risināšanā un kontrolpunktu meklēšanā, izmantojot atbalstītājus vai citus pasākumam nepiederošus cilvēkus;

  • pārvietojoties un veicot speciālos uzdevumus komandai ir ļauts dalīties.

 

5.Starts

  • Starta vieta tiks paziņota katrai komandai individuāli vismaz diennakti pirms pasākuma;

  • komandām pilnā sastāvā uz starta vietu jāierodas š.g. 4.novembrī līdz plkst.18:15;

  • starts visām komandām vienlaicīgi plkst. 18:30;

  • sīkāku informāciju par spēles gaitu un instrukcijas komandas saņems īsi pirms starta.

 

6.Noslēgums

  • Pasākumā uzvar komanda, kas ieguvusi visvairāk punktus, ieskaitot soda punktus, ja tādi ir saņemti;

  • pasākuma lielākās daļas norise un arī noslēgums plānots pagaidām neatklātā vietā, kurā būs iespēja atspirdzināties, iestiprināties un sagaidīt rezultātus patīkamā atmosfērā;

  • finišā katrai komandai jāpaziņo savs slepenais KODS organizatoriem, pēc tam saņemot tālākās norādes;

  • noslēgumā visas komandas vienlaicīgi piedalīsies dārgumu lādes atslēgšanā, ir aizliegts to darīt pašrocīgi un priekšlaicīgi;

  • finišā komandas saņems atspirdzinošo dzērienu un uzkodas. Vietas ietilpība un cienasts ir limitēti, tāpēc komandas tiek aicinātas pieteikt līdzjutēju ierašanos laicīgi.

 

7.Speciālie uzdevumi (SU)

  • speciālo punktu un uzdevumu atrašanās vietas komandas meklē patstāvīgi, izmantojot organizatoru izsniegtās norādes un karti;

  • ar speciālo uzdevuma noteikumiem iepazīstina spēles vadītājs vai viņa palīgi;

  • atsevišķos speciālo uzdevumu kontrolpunktos noteikumu izklāsts var būt izvietots rakstiskā formā;

  • speciālo uzdevumu veikšanai var būt norādīts noteikts kontrollaiks, kurā komandai jāierodas un kura ietvaros atļauts veikt noteikto uzdevumu;

  • ja komanda kontrollaika ietvaros nespēj patstāvīgi izpildīt speciālo uzdevumu, tai ir iespēja posmu turpināt, par to saņemot zemāko vērtējumu attiecīgajā SU;

  • komandas speciālos uzdevumus pilda patstāvīgi, bez palīdzības no malas, ja vien uzdevuma nosacījumos nav norādīts citādi;

  • SU atrašanās vieta un skaits visām komandām ir vienāds;

  • SU veikšanas secību noteiks komandas ierašanās un pieteikšanās laiks pie vadītāja vai SU tiesneša;

  • punktu skaits par SU būs atkarīgs no uzdevuma veikšanas precizitātes un ātruma, veiksmīgākās komandas rezultātam, attiecīgi, piešķirot lielāko punktu skaitu.

 

8. Nepieciešamais inventārs

  • Viedtālrunis ar interneta pieslēgumu un fotokameru ar zibspuldzi ar uzlādētu bateriju un brīvu atmiņu 20 bildēm;

  • apģērbs un apavi, kuros jutīsieties ērti pārvietojoties pa pilsētu un atrodoties maz apkurināmās telpās;

  • divi rakstāmie – zīmulis un ūdensizturīgais flomasters;

  • lukturis vai cits gaismas avots, priekš pārvietošanās tumsā un norāžu meklēšanas.

 

9. Pieteikšanās

  • Komandu pieteikšanās ir noslēgusies.

 

10.Dalības maksa

  • Dalības maksa pasākumā ir 50 EUR no komandas. Dalības maksā ietilpst inventāra lietošanas maksa, organizatoru un tiesnešu atalgojums, izdales materiāli un suvenīri katrai komandai, pasākuma laikā nepieciešamā speciālā ekipējuma lietošana, balvas uzvarētājiem.

 

11. Drošības pasākumi

  • Dalībniekiem pasākuma laikā pārvietojoties jāievēro visi ceļu satiksmes noteikumi (CSN);

  • visiem pasākuma dalībniekiem jāievēro organizatoru izvirzītās prasības pasākuma gaitā;

  • katrs dalībnieks ir atbildīgs par apkārtējo vidi, nepiesārņojot un nepārveidojot to;

  • šo noteikumu neievērošanas gadījumā komandu var izslēgt no sacensībām, neatgriežot dalības maksu;

  • katrs pasākuma dalībnieks ir atbildīgs par savu veselības stāvokli un nepieciešamo medikamentu lietošanu;

  • par nepieciešamās medicīniskās palīdzības sniegšanu, gadījumā, ja tāda nepieciešama, pasākuma norises gaitā dalībnieki sazinās ar organizatoriem, izmantojot mobilo telefonu, pa tālruni +37126121939.

 

12. Atbildība

  • Organizatori ir tiesīgi šī nolikuma pārkāpuma gadījumā diskvalificēt komandu;

  • neparedzētu apstākļu gadījumā, organizatori var mainīt nolikumu, par to laicīgi informējot visas pieteikušās komandas;

  • katras komandas dalībnieki ir atbildīgi par noteikumu ievērošanu un tīru sirdsapziņu. Visur trasē nebūs tiesnešu, kuri sekos līdzi, lai komanda nepārkāpj noteikumus, tāpēc esiet godīgi un, lai jums veicas!

Pievienot komentāru

Filtered HTML

  • Mājas lapu adreses un e-pasta adreses automātiski tiek pārveidotas par saitēm.
  • Atļautie HTML tagi: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Rindas un rindkopas tiek pārnestas uz jaunu rindu automātiski.

Plain text

  • HTML tagi nav atļauti.
  • Mājas lapu adreses un e-pasta adreses automātiski tiek pārveidotas par saitēm.
  • Rindas un rindkopas tiek pārnestas uz jaunu rindu automātiski.
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.